The past days

Heeeeeeeeeeeej favoriterna :D
Sitter nu hemma hos underbara kylie :D <3 hon bjöd på mackor med ost. Hon har alltid lika god ost :D
hihi, nu sitter vi typ är väldans osociala som vanligt och lyssnar på musik men det är mysigt :D 


Thomas (lillebror) och jag satt och hade såååååå tråkigt igår...
vi började prata om harry potter. och sedan beslutade vi oss för att åka in till Malmö och se den nya harry potter
jag tyckte att det var skit bra, värkligen se värd för er som inte har sätt den änu tycker jag :D:D

Idag Så åkte jag Thomas och Kylie in till malmö och shoppade :D 
Hade en sån frukansär mensvärk men äh det fick gå ändå. 
Vi hade iallafall väldans trevligt :D 
Ville ha ett par nya skor men neeeeej! dom var slut i min storlek :(
dom jag har nu är helt i paaj xD hahaha (A) jag är inte rädd om mina skor xD eller så var det dålig kavlitee :P äh i like them anyway :D

jag vill ha en gittar! får åka in till burlöv och kolla min lärare sa att där fanns jätte bra nybörjar gittarer där :D
snacka om att jag kommer bli fast vid den då.. vill värligen kunna spela
och om jag vill komma någon vart med musiken så är det ju bättre om jag kan spela nått instrument, inte sant??

jag längtar någon så sjukt tills jag och tjejerna ska upp till Halmstad :D
men jag längtar INTE efter SVAMPBOB! :O kommer att bli livrädd för honom! tur att jag har Emelie som har lovat mig att skydda mig ;) HAHA..
Hoppas på fint väder och mycket skratt med tjejerna och grabbarna :D

nä nu kommer jag inte på mer att skriva om :) 
Ta hand om er nu älskade vänner hoppas att ni har kul och lever livet nu, tiden är dyrbar  You know :)
glöm inte att kommentera ;) ;) varenda lien åsikt är viktig :) 

Pusss<3



Kommentarer
Postat av: Malle

finis <3

2009-07-27 @ 00:55:13
URL: http://juustdaance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0