E.M.D. Datum

23 mars 09 Malmö
första gången såg dom live, närvöst, kul. lite mindre kul efterårt när jag kom hem. Kom på att jag hade glömt min baby goodbye singel :P
19 april 09 Malmö
Andra gången, vågade lite mer :), tog foto och sånt xD tyvärr 3 miss lyckade men de andra blev braa
3 juli, 09 Trelleborg Bästa någonsin <3<3
Vet ni redan ju ;)
6 juli Rix Fm Kristianstad <3
jävligt roligt där uppe osse :D med tjejerna. träffade killarna en stund bakom sencen :)
10 juli, 09 Sommarrocken Svedala <3
Hiih den dy ;D

Kommande :) Det gillar vi.
Fler minnen med folket jag träffat genom dessa skönsångade grabbar :)

2 augusti Nickelodeondagen 14:00 Halmstad
16 augusti Nickelodeon Dagen kl. 14.00 Malmö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0