moln så långt ögat kan nå.

Men HALLÅ!? Var fan tog solen vägen?? :o Det känns som om det kommer börja regna igen..

Jag och kylie var ute och gick igår vid ankdammen, och jag känner alltid på mig att det ska börja regna och blixtra.Jag kände inte för att gå längre. Ställde mig under ett träd. och SEN kommer värsta fete blixten och Åskan preciiiis ovanför ankdammen :O det var fan läskigt.. vi han komma in innan det började regna som fan :Ousch. påminn mig att ALLDRIG gå ut när jag har den känslan igen.

 

 

Och jag behöver er hjälp!!!Min pappa fyller år i morgon :o jag har igen aning om vad jag kan köpa till honom!?!?!?
Jag är världens krassaste på presenter!

 Love alwyas pernilla<3

         


Kommentarer
Postat av: Malin

Du ska ju inte ställa dig under ett träd när det blixtrar!!!

2009-07-19 @ 20:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0