Onsdag -

Tängte berätta om onsdagen - Kyla, vänner, myjs, filtar och OLA!

fört skola, sen efter var dte bara att bege sig av tilll malmö syd och se
OLA!
Åkte in till Malmö - Nya ikea, efter skolan. träffade Emma och sofie där!
Senare kom Adina, martina och Erika. Doris och knäckebröderna.
Som ni alla kanske har märkt... är det Höst och jäligt kallt nu och jaa i onsdags eftermidda/kväll. så vi gick in på ikea- som är STORT btw!!
Vi gick iallafall in och åt! tårta! som var jävligt god! HAHA 8,3 kronor ;)
Senare gick vi ut igen ikylan! väntade. malin och Johanna kom.  Några bandspelade.
Där hängde filtar på stängslen som ikea hade tagit ut som man fick ta eftersom det var så jävla kallt.
Så dom tog vi och värmde oss lite iallafall :) Senare kom lite folk till
Sen hamnade vi på marken. Haha ALLA kollade på oss, men dte var mysigt! eller hur Adina ;)
                                          Det blev skönare för alla när jag kom
En kvart innan bestämde vi oss för att ställa oss vid scenen, HAH, skrek ut "confrencen" för att ha sa Idol OLA!
"BARA OLA!" haha han rättade sig efter det sen iallafall ;)
Sen kom Ola ut på scenen! ägde! han sjönh 5 låtar Feelgood, Love in stereo, SOS, skys the limit och Nataliee!
SÅN FEELING!! shit! man glömmde helt hur kallt det var!
Sen, singering! Han är flumm.

Hehe, jag slänger upp armarna så får jag en kram :')
Han skriver på min skivsak.
P: usch, jag fryser om mina tår.
Ola: fryser du om tårna?
P: jaa. :(
Ola: det gör jag med när jag känner efter!
P: HAHAHA, du bah. humm.. måste känna efter först..
Ola: Halsfluss och lunginflammation nästa..

och sen lite mer :') han är så fin. Ola! :)

Jag, Emma & soffe satte oss på tåget mot Växjö. Jag hoppade av på Malmö C och jag och Emma åkte vidare mot Lund. Hejdå på dom! :/
Sen stack jag in och köpte kaffe och bulle på pressbyrån! gott!
Sen bar det hem till skurup!



                                             

Tack ALLA som var med den dagen! <3 ;*


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha åhh så underbara bilder!! :D



tack själv, massa kul o se dej igen!:D<3

2009-10-24 @ 21:34:09
URL: http://illbeme.blogg.se/
Postat av: Emma

TACK SJÄLV PPPP <3

2009-10-25 @ 20:03:06
URL: http://emgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0