Rubriker är meningslöst

skola i morgon...
Jag orkar inte.. Men jag har lovat mig själv att jag verkligen ska... men mina tanlar flyger ändå i väg åt annat håll..
Men nu ska det bli fokus på skolan..

Jag måste även säga att mitt hjärta är inte hos Handbollen längre
Det har det inte varigt på över 1 år..
Även om jag tycker att det är kul. Så har jag tröttnat TOTALT på det!
Jag vill inte sluta för då känns det som om förstör för så mycket hos alla andra..
jag får ofta höra att jag är dukig i mål. Men jag ser det inte... känns som om jag inte har utväcklats över huvudtaget..
Handboll har varigt en del av mig så länge, därför att det så svårt att ta beslut!
men ahja :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0