Okej jag har tråkigt!

Ladda upp en bild på ett band du tycker är bra och svara sedan på frågorna


Det fick bli EMD :) HEHHE Överasknig? :P NEJ

Vem tycker du är...

Sötast? Mattee
Gulligast? Danny
Snyggast? Erik
Fulast? eh, hehe alla 3 har sina fulstunder?!
Hetast? öm... Danny? :P
Tjockast? Ingen, matte va tjock innnan xD
Vackrast?
Smalast?  eh?

Vem har snyggast...
Skor? MATTEEE!!!!
Byxor? Alla. men danny har snyggast baggy!
Tröjor? Alla! :)
Accessoarer? Danny & Matte

Vem har bästa...
Näsan? ofta...
Ögonen? danny...
Munnnen? ingen aning
Ansiktsformen? vennaaa danny? :) tycker att det är charmigt med udda saker
Hår? Danny! han vågar ändra på sig!
Händer? HAHAHHA. em....
Ben? HAHAHHA ingen av dom alla 3 har kyllling ben :P
Överkropp? Danny & Matte

Vem har konstigast...
Skratt? Matteeeee HAHHAHA XD
Skämt? ALLA.
Kläder? öm.... venne...
Föräldrar? D vet jag inte för jag har inte träffat någon av dom... men jag har hört att Eriks pärom är trevliga som fassen! :D
Vem är mest utstött? Matte va innan! Men nu har har börjat ta för sig och JAG GILLAR DET!!!

Kommentarer
Postat av: julia

men öh...va matte tjock innan???? really? ha ha!

f.ö. tkr jag att danis både e vackrast o snyggast (inte gullig) matte e gulligast!

2010-01-15 @ 13:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0