vad är perfekt?

"Jag hatar mitt liv, varför kan jag inte vara så. och varför jag ha det? varför jag? varför?"
Jag har sagt det till mig själv många gånger. och jag har hört det så många gånger från mina nära vänner..
Men varför inte koncentera sig på nuet, och vad som spelar roll NU. Det "lilla" man har. Vi vet ju trorts allt inte vad som händer i framtiden..
Visst, det kanske är cp nu.. men det blir bättre..
Allt blir bättre.. man måste bara kämpa för det ..allt är värt att kämpa för.
Jag försöker att lyssna på det själv..
Ingen är perfekt. inte jag, inte du. inte din granne med den där poolen som kostade miljonen.. nej, verkligen ingen.. men man måste göra bästa av situationen..
Till och med din granne med poolen har kämpat för sin pol. Och nu kanske han kämpar för något annat som han i sitt idial är perfekt..
Och tillsist blir det som man har tänkt och uppnått det som man vill ha och då blir det i egen tanke..
Perfekt..


Puss..


Kommentarer
Postat av: Mia

Om man bara slutar att gämföra sej å sitt liv med andra så brukar man komma fram till att de faktiskt e riktigt bra! <3

2011-12-28 @ 13:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0