wiiie, happy days <3

shooe. ett tag sen right? ;)
Asså snart är det skola fan, börjar den 17 :o shit vad tiden går. men det kommer att bli en kanon avslutning på lovet :D
Ska se EMD igen den 16, sen blir det inte mer EMD vad jag vet änu :(
Halmstad var underbart braa :D hihi..
Vägen dit var låååååång. men vi hade kul ändå :D
Singneringen var bäst med EMD. Helt plötligt blev jag kallad för gumman av favoriten. hehe. Inget jag har emot (A)
PÅ vägen hem deckade vi alla halva vägen typ men sen flummade vi som fan och gjorde en musikvideo xD

Men Idag dök millis upp hos mig vi fotade och pratade lite skit :D
Det uppskattas :D

BILDER:






EMD halmstad

Madde, Emelie, Diddi och jag :)

Pussas med luften HAHA :)
De skulle lära oss att vissla :P

 singnerig :D sjukt stressigt.
hehe föreldrar där bak blev sjukt arga på oss, men jag gjorde dom glada
igen genom att ta deras papper som dom ville ha autugraf på.
Grabbarna bara skratta åt mig (A) spec, eriken

Matte glad ,söt och trevlig som vanligt.



Ha det bra tills vidare. Ta hand om dig,dina vänner, och familj.
Det kommer uppskattas tro mig. med lite kärlek hjälper allt.
Love always Pernilla<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0