lång nattbloggning

Fuck you som ringde mig och 6 andra halv 5 inatt, du är ju bara sjuk, låt folket sova vad fan :O. fick värsta paniken och trodde att det hade hänt någon något :O SÄR PÅ DIG!!!  (Som vidades var josefin glans)

05/05 - 09
Jag fyllde 17 i Tisdags, en bra dag hihi (a)
Fick en sång på inflytande rådet av NFU08 och tobbe :D haha taack :D
Och tack till alla er som bombade min bdb och min Facebook men en massa Grattis
Det värmer men än vad ni tror.
Jag berättade om min personligasak på kommunikationen det är ju Erik, Mattias, och Danny som är min lycka :)
Men Mest Danny för att han har gjort mitt liv bättre efter en svår tid. ska skriva om det när jag har mer tid.
Det kändes som om det var lyckat, Min lärare sa att det var verkligen personligt.
När jag stog där upp började jag nästan själv gråta. Jag kände verkligen hur jag skakade när jag berättade om det. Men det var helt klart värt det.

7/5 - 09
Den här dagen har varit  ner och upp, gick till skolan var trött hela dagen. Men det finns underbart folk som gör en pigg iallafall ;) och tur är ju det. kärlek på det. Jag vill fan inte gå hem ibland
Åkte hem vid 4 orkade värkligen inte åka tidigare.


Nä nu ska jag ta tag i mitt liv och göra saker.
Jag går och lägger mig nu, har en äcklig huvudvärk över allt tänkande och bölande igår

.
Ni Ska veta att jag älskar mina vänner och jag gör nästan allt för er, men det är inte ofta att jag får kärlek tillbaka
Love Always
Pernilla <3


Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

måste fan finnas ett sätt så att du får dina pengar

2009-05-08 @ 00:27:39
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Mia.

auw:(

2009-05-08 @ 09:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0