Saknar<3

Det slog mig nyss hur mycket jag saknar Danny. och nu ska jag ta mig tid att skiva varför jag känner så om jag gör.
Ni ska förstå att det är jävligt svårt för mig att skriva det här nu. Men jag vill få ut det, orkar inte längre med det.
Som sakt så berättade jag det för min klass. Jag kände hur gråten började komma i halsen när jag läste och hur mycket jag skakade men det känns verkligen skönt att få det sagt.

I hela mitt liv har jag alltid varit den som varit utanför. Inte varit så bra på något spec. Men handboll var/är min grej.
Alltid fått höra att jag var dum,ful osv. I drygt 10 år fick jag stå ut med allt sånt skit.
Inte vågat öppna min mun om något inte kändes rätt, pga jag är rädd att bli nedtryckt, ännu en gång.
När man var liten förstog man inte att det inte var rätt.
Jag har alltid varit rädd för att ta kontakt med någon som jag "gillade", för det händer alltid samma sak varje gång. Det slutade alltid att jag blev sårad. Allt sånt sitter kvar änu. Jag vågar inte ta ett jävla seg...

Jag har alltid gillat musik sen jag var liten, sjöng alltid.
En kväll satt jag och kollade på Idol och Danny kom fram, tyckte att han var hyfsat bra och sånt.
men sen försvan det.
Han var med i massa tv program efter idol tiden osv. inget med det.

Såg honom live. tyckte att han var grym på sin sak.
E.M.D. kom och då började jag gilla dem mer. sjukt bra :D
läste lite bloggar på Dannys hem sida som han hade skrivigt.
där fanns en blogg som hade skrivigt 2 dagar innan jag fyllde år 2007, och en annan förra året (2008)
Började kolla på E.M.D. mobilbloggar och upptäckte nya favoriter. grabbarna är så sköna på sitt eget knasiga lilla sätt
helt underbart :D

"MAJ"
Nu ska jag börja avrunda.
Men innan vill jag bara säga att Du är fin precis som du är.
Du är bra precis som du är, du kan och du gör vad du vill. Inga ideal ska styra ditt utseende din vikt eller din stil. Du är Du å ingen ska eller kan ta det ifrån dig. Motivera dig själv i ditt liv ta tag i allt du vill göra. Du kan. DU KAN.

Älskar er.
D.

"en liten blog"
Hoppas att ni inte glömmer det viktiga i livet. Att ha roligt. Glöm inte att ni är i kontroll över era egna liv. Många glömmer det och tror att man inte kan påverka, men så är inte fallet. Vi lever i ett samhälle så fullt av möjligheter och förväntningar, drivna människor som är ambitiösa och företagssamma. Du kan oxo göra vad du vill.
"Be carefull what you wish for, Cause you just might get it all, you just might get it all"
Sköt dina studier och tänk ut nått du vill göra. Jag tror på dig.
Puss och kram.
Danny.

De "orden" lyfte mig verkligen ur allt skit, och vågade tro på mig själv.
Motiverade verkligen mig att göra det jag vill med mitt liv.
Det är min lycka. Du Daniel Gabriel Alessandro Saucedo Grzechowski.
Det finns inte tillräckligt med ord i världen hur mycket du betyder för mig.

Jaha nu vet ni varför han betyder så mycket som han gör för mig, och varför jag tar illa upp när folk säger något om honom eller Erik eller matte.


dax att avrunda
kom ihåg
You Only Got One Life
Love always
Pernilla <3


Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

Jag vet hur det känns. För att ta det i kort historia. När jag fyllde 4 så började min mobbing. Höll på tills jag var typ 20. Var mobbad av både barn och vuxna (bland annat en lärare i 1-3 e klass). Fast jag skulle heldre gå igenom alla de år igen om jag slapp de 3 år som jag fick sen. Mins inte hur gammal jag var. 21 kanske när det började. En tjej förstörde mitt liv. Tänk dig. Jag vill heldre ha dessa hemska mobbnings år igen än 3 ynka år med henne..



Vad jag menar är att jag vet hur du känner på ett ungefär. Jag hade ett hemskt liv och var nära döden, jäkligt nära. Men det dök upp en person i mitt liv som gjorde (utan att personen ens vet om det) att jag orkade kämpa vidare. och som du ser så lever jag. En enda person kan betyda mycket och göra mycket för en. Även om man inte känner personen.

2009-05-09 @ 16:44:21
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

jag vet hur det är..men vi har varandra <3

2009-05-09 @ 18:50:27
URL: http://juustdaance.blogg.se/
Postat av: anonym

Väldigt fint skrivit!

2009-05-10 @ 13:31:13
Postat av: Jess

du har alltid varit en väldans bra person för mig pernilla. <3

2009-05-13 @ 21:09:32
Postat av: feliciaasaucedo

du är värd det bästa pernilla.

jag blir så ledsen, finns här för dig

hoppas du vet det..

vi tackar gud för att vi har danny. (L)

2009-09-20 @ 01:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0