måndagskväll

Okej.. som jag tänkte blev det en seg dag! - och jag blev förkyld!! WOOHOO! igen...
Elevråd i morgon. klockan 8, som vanligt! huja..  studiedag på fredag är ju skönt..

Vad ska ni göra på valborg? formodligen/ för mig.. blir det.. grillning (måste få pappa att köpa majskolvar..det verkar gott att grilla! ).. sen brukar vi köra ner till svaneholmskogen.. och vi kollar på Majbrasan, klappa hästarna i hagen brevdvid..
Då märks det att våren är här! :)

Jag är sur på madde.. för er som ville veta..
ska jag klara en till människa som lämnar..jag är glad för hennes skull, men arg och ledsen för att hon ska åka..
men det här rör sig om 2 veckor (MISSAR MIN 18 ÅRS DAG!!).. hur fan ska jag klara mig i ett år utan min madde!
jävligt illa! :(

Godnatt vänner och främlingar!
glöm inte att lämna kommentarer! ;)
/pernilla


Kommentarer
Postat av: Mia

Lilla gumman du e ju bara mänsklig!

Tänk va illa de skulle va om du inte brydde dej om att nån du tycker om lämnar dej oavsätt för hur lång lr kort tid..

Du klarar dej! kramen :)

2010-04-27 @ 07:50:30
Postat av: Madeleine

Heeeeej :D



(Nu har jag kommenterat) ;)

2010-04-27 @ 11:48:52
URL: http://elegiiii.blogg.se/
Postat av: arijana

sådär, nu har jag kommenterat (yy'

haha, <3

2010-05-02 @ 22:28:52
URL: http://arijanamilic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0