Thihoo!

I morgon ska jag bege mig till Malmö efter skolan för att träffa isabel - umgås liksom.. Deeep talk!
MY Italian Painting Girl! :) hehehe..

På Lördag ska jag ta tillfället iakt att gå upp vid 10. och sätta mig med läxor som jag har kommigt back med..
Måste ta mig i kragen nu!
Ska även prova spela in en cover.. japp! jag gör änu ett försök! Hejja på mig! Jag behöver en knuff iallt igentlingen.. känner 0 motivation..


klockan är lite över 12 och jag sover inte.. ahja.. tur att det blir en kort skoldag imorgon..
Ahja.. godnatt people..

Jag och sysster <3

Kommentarer
Postat av: fadia

svar: Ja eller hur! man blir så glad av den, och honom :D

2010-04-12 @ 15:40:02
URL: http://jungledrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0