Det va bra.. och det kommer att bli bättre!

Klockan är líte över 1 och jag kan INTE sova,kan inte pappa sluta snarka där nere..
Jag ska skaffa ögonproppar! PÅMIN MIG ATT GÖRA DET!!!!!

Men fan.. Snart har jag hostat upp mina lungor :(
Jag har glömt hur det känndes att kunna andas normat genom näsan, att ta ett djupt andetag utan att hosta till av smärta...

Men va fan.. jag ska inte gnälla, jag har nästan allt... underbara vänner, en underbar pappa,bror, syster..
och jaa... varför inte slänga in lärare på den pungten också (:


Imorgon ska jag finslipa min novell.... fick värsta snilleblixten igår om vad jag skulle skriva... det här bli super!!! :D
chilhood skrivandet är snart klart.. osse.. men dom kommer strypa mig för det är inlämnat för sent.. amen vad ska man göra när man är seg startad i sin hjärna? asså.. om ni bara visste.. Jag håller på att förbereda ett inlägg om hur jag upplevde min förskole/skoltid.. usch...

NU måste jag sova.. hoppas att ni mår bättre än vad jag gör? :)
men hur mår ni igentligen? berätta?




I will hold your hand and never let you go..


Kommentarer
Postat av: Jossan

SÖTIS bild ju :D

Krya på dig :)

2010-02-21 @ 14:58:51
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0