oj se på klockan...

Jag borde sova nu.. Ska till Landskorna imorgon med Isabel..
Där träffar man några av landets skönaste folk för att kolla på 2 idol nissar..
MaryJet Och Reza!
Min Nina har längtat igäl sig! och i morgon är dagen kommen. Är jävligt glad för hennes skull så att det är sjukt!
Mary verkar vara en himmlans hjärtemänniska!! :)
Reza är överball!
Så.. Med andra Ord.. I morgon kommer bli awesome..!
_____________________________________________________________________________________________
Borde jag?

80-talare.. jösses.. -.-  jag säger det...
varför liksom.?



NU ska jag snart sova..! puss..
ta hand om dig!
du är bäst.......



om du lämnar kommentar! ;)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

muhahaha jag är bäst! (a)

2010-03-31 @ 12:47:36
URL: http://elegii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0