A perfect ending of an era...

Jag satt nyss och tittade på Harry Hotter live på youtube inför premiären.
Jag är helt slut nu! Alla tacktal var helt fanastiska!
Jag älskar harry potter och jag kommer alltid ÄLKSA Harry Potter. Bok som film för det har varigt en del av mitt liv i 10 år.
Varje film Har jag sätt med min lillebror Thomas och vi har verkligen inte kunnat förställa oss hur det hade kunnat vara om harry potter inte fanns där.. gjort varje film till ett minne mellan mig och min lillebror.
Dagarna jag låste in mig på mitt rum BARA för att läsa Harry Potter i timmtals utan att komma ut kommer finnas kvar!
Jag kommer tvinga mina barn läsa Harry Potter.. OM du inte inte har gjort det ! så borde du göra det!
Läs de, se de, låt dig bli förhäxad av en helt ny värld som du inte trodde fanns!
Helt fantastiskt!
Jag har längtat så mycket för den här sista filmen, men nu. När den är här. Vill jag inte att det ska slut!
Det är slutet på en epok!
(Näsdukar medtags)

Thank you, Queen Rowling..
“Whether you come back by film or by page, Hogwarts will always be there to welcome you home." - JK. Rowling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0