God kväll

Allså shit nu är jag så himla Glad asså :D
Jag fick mitt Brev i dag från Gymnasiet och jag kom in i svedala :D
Jeeah jag börjar den 18e I Can't wait

Ja fortfarande danny sjuk haha :) Tvingade pappa att skicka efter E.M.D. albumet så får det om nån vecka tihi
Jag kan redan säga att Alone är bäst på skivan
 Danny har bloggat på E.M.D.s hemsida äntligen måste jag säga det var mycket efter längtat
Haha hitta nyss en as rolig Bild på honom på hemsidan haha sött xD kolla vet jag ;)

Denna helgen blir det jobba uch tråkigt men jag ska snart sluta med det för orka med det längre om man har hållt på i 3år börjar det bli Tråkigt

var ute och gick med pappa i morse uch väkte mig och min syrra as tidigt störnade bara för att han inte sover länge och går och lägger sig tidigt,

Danna veckan har det mäst varit flumm,flumm och flumm haha kanske kaffet igen men äch kaffe är gott :)

Björn's forum har blivigt en aning dött nu förtiden men jag tror att det är för att Björn är inte så aktiv längre
miss ta inte detta nu men jag tycker att det är as bra att han är ledig ja du fattar vad jag menar

men ne ska dra mig Pusshej

Kommentarer
Postat av: Malin

aa du är lite flummig av dig xD

2008-08-09 @ 17:23:50
URL: http://thmaliin.blogg.se/
Postat av: Pernilla

nedå :P

2008-08-10 @ 21:36:55
URL: http://dahpernilla.blogg.se/
Postat av: Malin

när ska du få skivan? :)

2008-08-13 @ 20:41:43
URL: http://thmaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0