Det var nog på tiden

Japp det var nog på tiden att jag blogga lite för har inte gjort det på ett tag :)
Hösten är här. och jag vill Börja med att säga Happy halloween :D
Och jag har stukat mitt vänstra långfinger inte det mysigt men det böjrar att gå över nu det var värre i tisdags och i onsdags. Helt tjockt.. J*vla korv finger XD hahha :P Och på Måndag börjar jag på min praktik på en förskola här i skurup.. Det blev nog dom äldsta jag skulle jobba med.. typ dom är väll 4-5 år :) ska bli kul..

Ah jag tror att jag blir galen snart, i morgon (den 1a nov) ska jag se Björn och co. :) men Jill och fia. ska bli roligt och jag kommer säkert förlänga mitt liv några år ;)

Och på måndag Spelas Dannys nya singel på radio och lustigt nog heter den Radio
Finns att köpa där .Längtar.
http://musicstore.tele2.se/(S(vkxguu45mhiqyejs3nfdg045))/purchase.aspx?id=6898907&listid=22045&idx=0&showimages=true
Om ni undrar så är jag fortfarande Danny Galen.. XD haha han´kommer jag inte bli av med på ett bra tag ska jag säga dig..Inte E.M.D. i häller.. Stina och Maria Bloggar om Grabbarna Här : http://emdtour.blogg.se/

Även Björn även han inte har varigt så aktiv i tv och så gillar jag honom än..Ska bli as kul i morn :)
Amanda, jag och malle har en Blogg om Björn. det är ju inte så mycket runt honom nu för tiden men vi kommer på nått lite då och då :) och den finns här http://bjorngustafssonfansite.blogg.se

För 2 veckor sen träffade jag Robin paulsson på DVD singnering. jag köpte hans dvd den var as rolig och fulspäckad den en massa kul :) om du är ett robin fan.. KÖP DEN!!  Jag fick hans autograf x2 tihi
haha folk frågar mig om jag springer runt och luktar på folk XD mja kanske ibland men sån är jag. :P så bli inte rädd och jag står och sniffar på dig :P haha Men men nu kommer jag inte på mera :)

Pusshaj <3

Kommentarer
Postat av: Malle

applåder till dig xDxD

2008-11-02 @ 03:16:34
URL: http://maddedans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0