efter dig!

Varför just du av alla andra..
Jag saknar dig.. jag undrar om du vet hur mycket du igentligen har betytt för mig och mitt liv!
Jag älskar det! 
                                                                  Människa!
                                                          Du är inte som andra
                                                    du måste vara sänd från åvan!
                                                                 EN GOVA!

                        Den väntan
                          Minnena
                            Vännerna                               
                              Skratten                                                               You Are In My Heart!
                                Orden
                                  ALLT          Älskar dig!
                                                                                     


Vet vem hur,vad, vem jag skulle vara utan dig!     

                                                                                                           Det är Guldvärldt.
  Din vackra dröm!                                                                                Du är Guldvärld!     

                                             


Kommentarer
Postat av: Sofie

love love love



on



you



<3<3<3

2009-12-10 @ 23:40:02
URL: http://soofajj.blogg.se/
Postat av: :)

vad är det som har hänt?

2009-12-11 @ 12:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0