myyjjs i Kristanstad!! :D

Jag åkte till Kristanstad för lite mer än en vecka sedan med sofie. Tack skåne för gymnasiekortet!

Det var så sjukt kallt, men fan så trevligt!
Vi flummade, satt på Mcdonals och bara satt och snacka om ALLT.
Men måste till lägga att jag förstår inte ibland va kristanstadsbor säger x') jag sa va ett flertal när jag skulle beställa på Mc. jag tror att hon trodde att jag var dum i huvet :P.

Vid 19.00 gick vi till Lilla Torg där Calle Kristiansson & Erik Grönwall skulle uppträdda en timme senare. Det var sån sjukt skön stämning när Calle uppträdde på himmaplan!! Loved it!!! Det va 15 minus! fett kallt asså!
Fan att jag är i jönköping när dom är på burlöv! (N)
Senare åkte vi hem till Emma och åt och kollade på JB och sedan lite "det bästa från IDOL!"
Next morgon gick vi en runda! Mysigt!! :D
Jag och sofie åkte vid 2 tiden. Vi tog en skön tupplur på tåget! :D niccee!





Nu ska perniii sova.. Ta hand om er tillsvidare Puss <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

puss på dagen.

<3

2010-01-06 @ 15:34:50
URL: http://soofajj.blogg.se/
Postat av: Sofie

puss på dagen.

<3

2010-01-06 @ 15:34:51
URL: http://soofajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0