Vinnaren av Idol 2009 är

Erik Grönwall!
Även om jag tyckte att Calle skulle vinna idol 09 är Nya - "snygg Erik"en väldig vinnare..
Erik gjorde bäst ifrån sig igår.
Calle va bra! men Erik va grym!

Här är vinnarlåten higher! sjukt bra text. en låt som fassnar!


Första gången jag såg calle var en sen höstkväll i tvsoffan..
Där han kom in blyg. vågade inte kolla upp på jurrin när han sjöng.. När Calle öppnade munnen och började sjunga. nä jag kan inte förklara ögonbliket! Det var så jävla grymt! En orginell röst!
Från inspelningar man har sätt från idol ser man att calle inte var så långt ifrån mig själv när jag va där och sökte tillprogramet...
Jag tror inte att sverige är rigktigt klar med Calle Kristiansson...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0