;)

Godnatt :) Nu sitter jag här och knarkar Mattias Andreassons In Overtime. har gjort det hela dan ;)
Om ni inte hört den kan ni gå in på www.myspace.com/dmasoul och lyssna. :)

Igår (lördag) var jag @Kylies house , alltid lika trevligt att sitta där och myjsa :D tack vännen för att finns <3
lite bilder från det finns här under ;)

Thomas och Annika var här idag(Söndag) för att pappa fyllde år. men de åkte tbx till kåken efter någon timme.
jag stog för maten idag :) jag gjorde kyckling :) välldans lyckat. gott.
MÄSTERKOCKEN här jaa haha..
Sen blev det lite glass med marränger och choklad sås.. även min idé

Ska snart sova för jag är så otroligt trött..
Men först får ni lite bilder att kolla på..
Lovealways Pernilla
<3



Data and candy     Kaaj kollar lite på tv   Underbart snack med Emeliee<3  hejdå vännen <3

    
   


Kommentarer
Postat av: Malin

Ska du inte berätta att jag också va där ;)

2009-07-20 @ 13:54:18
Postat av: helena

frågestund på min blogg så kom in och ställ en fråga!

2009-07-21 @ 21:29:47
URL: http://tiiingeliiing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0