tredjejulitvåtusennio<3

En efter längtad dag var änligen här!
Solen stekte som bara den, jag var väll på plats i trelleborg vid 4 halv 5 tiden :) där fanns inte så mycket folk då kanske 7 st :) härlet :D
Emmie och Nicole var där då had evatt där sen 11 eller vad det var
efter en halv timme eller nått sånt kommer Diddi, Emelie och madde :D

Efter ett tag kommer Oscar :) haha han kände fan igen oss ;) GYTT! :D haha (a)

Sen Kom Matte och danny.
Gallematias, Han var helt övertrevlig innan fick en helt ny bild av honom

han värkade helt byg och off innan när man inte har träffat honom liksom innan.
Danny han var lite off och visade liksom "jag vill inte prata just nu."


Jag, Diana Madde och Emelie började prata om Mattes nya låt och hans hår och hans snygga klocka

han var helt så glad när jag sa att hans nya låt var jätte bra, så fråga han om vi gillade den musik sitlen,
vi bah jaa, och den lite soul

Matte: jo jag har så mycket, ska nog göra en dubbelplatta
Jag:
jaa gör det!
matte:
ahhaa för nästan göra det, *klapppa pernilla axel*
sen kommer jonas och oscar.
jonas
tyckte att han var seg för att Matte stog och prata med oss
han svätte vatte på oss och matte, dume xD


Efter att vi hade pratat med Matte gick vi tbx till senen och satte oss, men fy vad varmt det var så vi satte oss i skuggan.

sen kommer Erikperik springandes, idenna hettan

vi springer till honom. börjar prata med honom får en kram som hej :D

Och preciis när han går haffar jag honom och pratar lite med honom. om marias fina present
haha uff han vad väldans svettig

Danny?  var tog han vägen?? Jo han ligger och pratar i telefon

haha sen när han var klar kallar jag på honom

'han tittar*

Jag: danny!, kom!

så får jag värsta typiska Danny blicken (typ som dannys komface)

jag bah amen hahahahahha xD

Sen blev det genrep, där matte typ var den som styrde :O Duktiga matte! (Y)
de bjöd på alone. :D

Sen pratade vi lite med knut för er som inte vet vem det är så är det Eriks storebror

Diddi bah: du är jätte lik erik

jag : nej det är erik som är lik honom? eller *kollar på knut* hur gammal är du?!

Knut : 29 eller vad det var haha

sen frågar han efter toa, så sa dom att det bara fanns den

jag: WOHO bajjamajja! frächt

knut: ja värkligen


sen efter en LÅNG! LÅNG LÅNG väntan börjar det de börjar med I'm no romeo och sen lite längre in kommer ju All for one!

danny säger: år 2007 började EMD *PAUS*

JAG: JÄVLIGT BRA!
Erik Matte och Danny kollar på mig skrattar alla i publiken som hörde det skrattade osså.

sen lite längre in i konserten så sjunger och spelar de sjävla.
danny: jag vill jamma lite

Jag: JADÅ!! på jävligt bred skånska

Danny tyckte att det var jävligt roligt tittra på mig igen och skrattar,

börjar sjunga på timbatulåten där jag har fått det ifrån haha

så srkattar alla tre änu mer..

Och dom var värkligen skit bra :D

singneringen så kramade jag Danny och sa :du är bäst Danny, så höll han min hand länge och hårt,
Sen efter singneringen stog han vid stängslet gick jag fram till honom frågade om en kram till, vilket jag fick och
Jag: "jag älskar dig danny, du ska bara veta ved du har gjort för bra i mitt liv"
så kramar han mig hårdare och ger mig en puss på kinden <3<3

sen blev det mer snack med matte igen :)
om att han var jätte duktig och sånt
sen kommer Danny igen. så börjar Diddi prata om det klippet danny lappar till en snubbe på dass :P
så lappar danny till matte
Diddi
lappar till Danny xD hahaha skit kul

Sen snudde jag en handuk som låg på senen :P haha (a)
Sen vinkade Erik Matte och Danny hejdå fårn taxin

Kärlek på er som var med<3
Diana, Emelie, Madde, Nicole, Emmie, Carro
Erik, Matte och Danis.<3







Kommentarer
Postat av: Mia.

Härligt pernilla :)

2009-07-05 @ 13:03:55
URL: http://underbaralillen.blogg.se/
Postat av: ADLER

okej så trevligt :) så nu har ja kommenterat xD fan va coolt :)

2009-07-05 @ 14:27:51
Postat av: Adler igen xD

när ja läste kom ja å tänka på tvåhjulingar :)

2009-07-05 @ 14:34:19
Postat av: Erika

Haha, jag och malin får hänga med på nästa EMD konsert. När??? Haha

2009-07-06 @ 22:43:30
Postat av: Pernillabergh

Alder du är konstig xD

2009-07-18 @ 17:55:53
URL: http://dahpernilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du o dina tjejpolare verka va värsta besatta i EMD ! Ahh.. Stackars grabbar.

2009-07-20 @ 00:43:03
Postat av: Pernillabergh

Verka? :) okej..

Tack för att du tog dig din att läsa mitt inlägg :D

Det var snällt

2009-07-20 @ 00:55:58
URL: http://dahpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0