Golly <3

En underbar helg måste jag säga..
Jag åkte tåg upp till Emma på fredags eftermiddagen. Vi skulle se Calle och hans Band.
Sjukt grymma var dom!
Jag hade köpt Calles favoritgodis! (: HAHA så förvånad han blev :') söte..
På vägen hem till Emma bestämde hos sig för att hänga med mig ner till Malmö
Vill även informera att jag gör världens bästa kaffe 8) Fråga Emma

Lördagen blev fett lyckad. träffade tjejerna har inte träffat dom på jaa jag vet inte hur länge! ;o
Berättade för Calle.. fett kul! (a)
He is sweeet! :)

Tack Tjejer & Calle för en jävligt bra helg!
Hoppas att ni har haft en lika bra helg som jag har haft!

Här får ni även helgen i bilder!
Puss på er ;*






Kommentarer
Postat av: J

haha, och vad är hans favoritgodis? :)

2010-02-06 @ 23:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0