Dagens konstateranden i punktform..

  • Varning! Cykla aldrig under kastanjeträd! - risken är att ni får dom hårt i huvudet, jag lovar, det är inte skönt.
  • det går inte ha långt hår när det blåser ute, man ser ju inte ett skit i medvind!

  • Glöm inte att ta med vars 2 låtar till era grupper imorgon Tro, hopp, kärlek låtar!!!

  • Spotifyreklamgubben gillar inte min musik..

  • Kanelbullar är gott!

  • jag behöver färga mitt hår.

  • Att det är fortfarande morgon vid 11 - enligt mig!

  • jag sjunger bäst klockan 4 på eftermiddagen.

  • Att jag vet onödig fakta om bläckpennor.. Om de inte funkar, Dra dom på gummi- SOM du har under din sko..

  • jag vill shoopa, & jag är skyldig folk pengar! ;o ohoh..

  • Jag har ont i min nacke, masage tack!!?

Intresant & trevlig lista va?

En konstig sak är att, Det stod i mitt horoskåp idag att någon skulle ringa mig och ändra mina planer.. HUM, ingen har ring ännu, KÄN dig manad att ringa och sabba mina planer för mig!!!! :D

 

Pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0