Du är...

Du är fin
Du är rolig
Du är omstänksam
Du är ett as
Du är jobbig
Du är bäst
Du är snygg
Du är kass
Du är ett rövhål
Du är fan inte klok
Du är desperat
Du är ensam
Du är omogen
Du är inte så snäll mot dig själv
Du älskar inte dig själv när du borde göra det
Du hatar mig
Du tänker på alla andra utom dig själv
Du försvinner när jag behöver dig som mäst
Du tror ibland att vi lever i en saga där kännslor inte spelar någon roll för någon
Du tror inte på vad du säger till andra
Du borde tro mer på dig själv
Du är feg
Du har världens bästa humor
Du måste vara en ängel för det finns inte många som dig
Du tror att alla bryr sig om hur du ser ut när de verkligen inte gör det, för de enda de bryr sig om är hur du är som person
Du får mig att må bra när ingen annan kan
Du måste lita mer på din egna förmåga
Du duger
Du räcker till
Du slår många med hästlängder
Du känner mig som ingen annan gör
Du vet vad du ska säga när dina vänner behöver dig
Du vet att alltid kommer finnas för dig även om jag inte säger det så ofta

Mäst av allt. så vet Du att Jag Älskar Dig. För den du är och trorts det du är.
Men det är okej. för allt det där jag nyss nämde börjar också med Jag...
Det är det allt handlar om.. inget annat.
Alla är perfekt för någon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0